Ford Mustang

Dane techniczne

Rok produkcji
1966 r.
Pojemność
4700 cm3
Moc
200 KM
Skrzynia biegów
Automatyczna

Opis samochodu

Ford Mustang w wersji cabrio. Pod maską pracuje silnik V8 o pojemności 4,7 litra i mocy 200 km. Samochód z 1966 r. jest w automacie, bogato wyposażony. Dodatkowo ostatni właściciel wprowadził kilka modyfikacji, dodał kilka elementów, które podrasowały samochód pod względem technicznym. Zostały zamontowane hamulce tarczowe, wspomaganie kierownicy, co z pewnością podniosło komfort jazdy. Wymienione zostały reflektory na ledowe, wraz z całą instalacją elektryczną. Karoseria jak też podwozie jest w bardzo dobrym stanie bez śladów korozji. Wnętrze samochodu zadbane i czyste oraz kompletne, jednym słowem „nic mu nie brakuje”. Dach składany automatycznie.

Ford Mustang Cabrio

to wieczne marzenie nastolatków. Auto powstało z myślą o nowym, młodym pokoleniu powojennych obywateli USA, którzy poszukiwali czegoś niewielkiego, efektownego i sportowego. Ford postanowił im to dać, sięgając przy tym po mustanga – dzikiego konia z amerykańskiej prerii – alegorycznie odwołującego się do wartości bliskich tej generacji. Ford Mustang Cabrio reprezentuje sobą najwyższą jakość, niezawodność i żywą od dekad legendę marki. Ten samochód jest niczym Marilyn Monroe – seksowna ikona popkultury, którą mimo wad każdy facet chciałby choć raz w życiu mieć.

„W tym wszystkim”, czyli w kulcie starego Mustanga, bo co do tego, że taki kult istnieje, raczej nikt nie ma wątpliwości, Ford Mustang z początku produkcji jest dla wielu pierwszym, co przychodzi na myśl podczas rozmowy o „samochodzie klasycznym”. Nawet osoby, które nie interesują się motoryzacją wiedzą, jak wygląda ten model. Kojarzą jego sylwetkę z filmów, teledysków i gazet. To częste marzenie. „Gdybym wygrał w totka, kupiłbym zabytkowego ‚Stanga”.

Jak na samochód klasyczny, sytuacja z dostępnością różnych elementów wygląda przy Mustangu wspaniale. Ebay pęka w szwach od części i akcesoriów, ale zwykle wcale nie trzeba szukać tak daleko. Również polskie magazyny i warsztaty mają zwykle to, czego nam potrzeba. Często części leżą tam na półkach i można je wziąć od ręki. Nie ma też kłopotu z zakupem elementów tuningowych albo wymyślnych gadżetów.

Choć kolekcjonowanie aut może wydawać się czymś na wzór zbierania antyków, które mają cieszyć oko jako eksponaty, to nic bardziej mylnego. Cała frajda polega na tym, że można usiąść za kółkiem takiego klasyka i przejechać nim kolejne tysiące kilometrów.

 

 

Nie znalazłeś wymarzonego auta?

Pomożemy Ci, skontaktuj się z nami
Kontakt

Zobacz także

  • Datsun 280 Z
    Datsun 280 Z
    • 1976 r.
    • 2800 cm3
    • 170 KM
    • 43000 km
    90 000 zł
  • Ford Model A Phaeton
    Ford Model A Phaeton
    • 1928 r.
    • 3300 cm3
    • 40 KM
    • 111 km
    153 000 zł
  • Mercedes Ponton Cabrio 220S
    Mercedes Ponton Cabrio 220S
    • 1959 r.
    • 2200 cm3
    • 105 KM
    • 15698 km
    430 000 zł
Zapisz się już dziś i bądź na bieżąco