Ford Mustang Cabrio

Ford Mustang Cabrio

Dane techniczne

Rok produkcji
1966 r.
Pojemność
4700 cm3
Moc
200 KM
Skrzynia biegów
Manualna

Opis samochodu

Ford Mustang Cabrio 1966r. Opis samochodu jest kopią z google translator. Wklejamy go ponieważ bardzo nam się podoba i wszystko jest szczegółowo wytłumaczone.

Mam do sprzedania Mustanga Cabrio 1966 z oryginalną 289 i 4-biegową skrzynią biegów. Kupiłem ten samochód 14 lipca 1998 r. Posiadanie go i jeżdżenie nim cieszy się od 22 lat. To wspaniały samochód, przyjemny w prowadzeniu i nie można nigdzie jechać bez pozytywnych komentarzy i kciuków w górę. Ale niedawno przeszedłem na emeryturę i właśnie kupiłem swój nowy samochód emerytalny, więc zdecydowałem się przekazać Mustanga następnemu właścicielowi. Kiedy kupiłem samochód, poprzedni właściciel kazał go przerobić, a prędkość została cofnięta do zera mil. Pokazał 1189 mil w czasie, gdy brałem udział w procesji, a teraz pokazuje nieco ponad 9K mil. Od czasu mojego zakupu zawsze był w garażu. Nigdy nie jeździłem zimą ani celowo w deszczu, chociaż kilka razy złapał mnie deszcz. Wyszukiwanie numeru VIN pokazuje, że mój samochód został wyprodukowany z: C = 289 – 2V-V8 200 KM T = Candy Apple Red 26 = Black z / Black 01 V – 1 sierpnia 1966 17 = Waszyngton 6 = 2,80 Przełożenie 6 = Zamknięcie 4-biegowe Wiele funkcji samochodu było wyposażeniem opcjonalnym w 1966 roku elementy takie jak wspomaganie kierownicy, hamulce ze wspomaganiem, pasy bezpieczeństwa, obrotomierz i 4-biegowa skrzynia biegów. Dodałem też przednie hamulce tarczowe, o czym wspomnę później. Przed moim zakupem dokonano dwóch zmian z magazynu, składany dach jest teraz biały vs czarny, a gaźnik 4bbl w porównaniu z oryginalnym 2bbl. Top mocy działa idealnie. Mam też kabriolet, ale nie sądzę, żebym go używał. Istnieje radio z rynku wtórnego, które pasuje tam, gdzie było oryginalne radio, bez cięcia lub modyfikacji deski rozdzielczej podczas wkraplania. Osobiście wymieniłem przednie hamulce bębnowe na hamulce tarczowe i nową pompę hamulcowa ze wspomaganiem i z zaworem dozującym. To robi ogromną różnicę w bezpieczeństwie i pewności zatrzymania tego samochodu. Z tyłu nadal działa bęben. W tym samym czasie wymieniłem standardowe 14-calowe felgi i opony na nowe 15-calowe koła i opony American Racing Torq-Thrust. Posiadam wszystkie oryginalne części do hamulców bębnowych jeśli kupujący jest zainteresowany, ale nie oryginalne koła. Kilka lat temu wymieniłem cały wydech na nowy układ wydechowy Flow Master duel, który brzmi świetnie. Niezbyt głośny, ale odpowiednia ilość dudnienia. W zeszłym roku wykonano również wiele innych rzeczy, w tym dywan, listwy progowe, tuleje zmiany biegów, sprzęgło, nowy akumulator i chłodnicę. Jestem pewien, że zapomniałem o niektórych rzeczach. Samochód oceniłbym jako bardzo dobry kierowca. Sprawne mechanicznie. Uruchamia się, działa, prowadzi i zatrzymuje się bardzo dobrze. Samochód w żadnym wypadku nie jest królową przyczep i jeśli tego właśnie szukasz, szukaj dalej i oszczędzaj pieniądze, ponieważ będzie cię to kosztować o wiele więcej tysięcy. Jak już wspomniałem, poprzedni właściciel zlecił przeróbkę samochodu, co oznacza, że ma naprawy blacharskie. Rama i podłogi są super solidne. Tu i ówdzie jest kilka kamiennych odłamków i wyszczerbień powstałych podczas normalnego użytkowania. Nic z tego nie odwraca uwagi od radości i nieuniknionych uniesionych kciuków, jakie daje prowadzenie tego samochodu. Jeżdżę tym samochodem wszędzie tam, gdzie potrzebowałem i czuję się komfortowo. Bardzo ładny, ale nie tak ładny, że boisz się nim jeździć i cieszyć się nim, bo przecież samochód jest stworzony do jazdy. Samochód niedawno otrzymał nową wymianę oleju i jest gotowy do jazdy. Brak wycieków oleju silnikowego, brak wycieków z skrzyni biegów lub z tyłu. Mam samochód oznaczony jako Historyczny i od pierwszego dnia korzystam z ubezpieczenia Hagerty.

Historia

Prezentacja pierwszego Forda Mustanga na światowej wystawie w Nowym Jorku w roku 1964 stała się sensacją. Dopiero wraz z tym autem rozpoczęła się w Ameryce epoka tzw. muscle cars. Samochód został zbudowany na bazie modelu Falcon. Pierwsza wersja Mustanga miała praktycznie takie same wymiary jak Falcon. Wiele części Mustanga pochodziło z modeli Falcon i Fairlane.

Forda mustanga wymyślił w roku 1963 Lee Iacocca. Tylko on prawidłowo rozpoznał nadciągający moment czasowy: dzieci z powojennego wyżu demograficznego właśnie wchodziły w wiek „prawojazdowy” i szukały czegoś przystępnego, a zarazem wystrzałowego i innego od tego, czym jeździli ich rodzice. Obecny już na rynku super sportowy Chevrolet Corvette był niewiele tańszy od europejskich bolidów, a Ford dysponował doskonałym zapleczem technicznym w postaci gotowej płyty podwoziowej i silników. Wystarczyło to wszystko atrakcyjnie opakować, podlać marketingowo-reklamowym sosem i zaoferować jako sposób na demonstrację stylu bycia i nowych czasów.

Nie znalazłeś wymarzonego auta?

Pomożemy Ci, skontaktuj się z nami
Kontakt

Zobacz także

  • Lotus Super Seven 7
    Lotus Super Seven 7
    • 2007 r.
    • 2000 cm3
    • 100 KM
    • 28100 km
    59 500 zł
  • Ford Mustang Fastback
    Renowacja Ford Mustang Fastback
    • 1967 r.
    • 4700 cm3
    • 220 KM
    Zapytaj o cenę
  • CHEVROLET CHEVY C10 Pickup
    CHEVROLET CHEVY C10 Pickup
    • 1968 r.
    • 5700 cm3
    • 270 KM
    • 8000 km
    169 000 zł
Zapisz się już dziś i bądź na bieżąco